26 Temmuz 2013 Cuma

Dekorasyon Önerileri

8 yıldır aynı evde yaşıyorum ve eşyalarımdan inanılmaz sıkıldım.Aslında sürekli olarak dekorasyon dergilerini, endüstriyel tasarımcılar ve en son dekorasyon trendlerini takip ediyorum. Fakat iş kendi evime gelince bir türlü vakit ayırıp da yeniden dekore edemiyorum. Büyük çaplı bir değişime vakit bulamadığım için ufak tefek dekoratif değişiklikler ile evimi bambaşka bir yer haline getirmeye karar verdim.

Kanvas Tablo


Öncelikle evimin beyaz olan duvarlarını açık maviye boyattım. Mobilyalarım ile gerçekten çok uyum sağladı mavi duvarlar. Daha sonra duvarlarıma bir takım dekoratif ürünler satın almaya karar verdim. Ünlü dekorasyon mağazalarını gezdim. İstediğim gibi hem şık hem de uygun fiyatlı ürünleri hiçbir yerde bulamadım. Mutsuz bir şekilde evime geri döndüm. Daha sonra internette gezinirken Evidea diye bir sitenin reklamını gördüm ve hemen siteye giriş yaptım. Tam da aradığım kanvas tablolar ile karşılaştım. Duvarlarım ile uyumlu iki kanvas tablo satın aldım. 

Duvar Akvaryumu


Site içerisinde gezinirken çok sevimli bir duvar akvaryumu gördüm. Küçük, oval, duvara monte edilen bu sevimli akvaryumdan da bir adet satın aldım. Salonda boş kalan bir duvarıma bu akvaryumu monte ettim. İçerisinde minik, pembe melek balıklarından koyduk. 

Yaptığım ufak tefek değişiklikler ile evimin havası değişti, bambaşka bi yer haline geldi. Ev dekorasyonu bu kadar basit ve kolay bir şey aslında. Yaşama alanlarımız bir kaç tablo, süs eşyası ile çok daha güzel bir yer haline getirmek mümkün.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder