24 Mart 2014 Pazartesi

Yeni Evimize Yeni Banyo Seti


Kuzenim sonunda iş arayışına son verdi. İstanbul’da bir dış ticaret firmasında güzel bir konumda işe başladı. Ve bana beraber eve çıkmayı teklif etti. Daha önce hiçbir akrabamla eve çıkmamıştım daha çok arkadaşlarımla eve çıkıyordum. Fakat bu kuzenimi hem çok severim hem de iyi geçiniyoruz. İşte bu sebeple kendisiyle beraber geçen hafta ev arayışına başladık.


Sonunda çok sevdiğim Kadıköy’de güzel bir ev bulduk. Kirası biraz yüksek ama ev çok güzel olduğu için o evi tutmaya karar verdik. Hatta beraber kaldığımızda bir odamız da boşta kalacak onu da yabancı bir öğrenciye kiraya vermeye karar verdik. Bu bize hem kira geliri olacak hem de yabancı öğrencilerin oturma izni olmadığı için birazcık da hayır işi yapmış olacağız.

Evi yavaş yavaş döşerken mutfak ve banyo aksesuar ürünleri konusunda Ece ile biraz fikir ayrılığına düştük. Özellikle banyo seti ürünlerinde ben daha çok şirin olan şeyleri isterken Ece ise daha çok klasik olan modelleri tercih etmek istediğini bildirdi. Metal renklerde ürünleri ise ben sevmiyorum. Banyo aksesuarı dediğin şirin ve güzel ürünler olmalı bence. Köpek motifleri olan çamaşır sepetleri, kuş motifleri ile dolu sabunluklar gibi ürünler bence daha güzel.

Sanırım hepsinden az az alacağız. Sonuçta ikimizin de istediği olmalı artık aynı evde yaşıyoruz. Belki yeni gelecek olan arkadaş da bir şeyler getirir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder