4 Eylül 2014 Perşembe

Kanvas Tablo İle Değişen Oda


İç mimar ya da tasarımcı falan değilim ama dekorasyona karşı büyük bir ilgim var. Bu nedenle sık sık dekorasyon dergilerini takip eder, internette de dekorasyon bloglarını okumadan edemem. Özellikle işe yaramayan eşyaların değerlendirildiği yaratıcı fikirlerle dolu yazılar ilgimi çeker. Çünkü ben, dekorasyonun bir çeşit ev giydirme sanatı olduğunu düşünüyorum ve en ufak bir parçayla bile yaşam alanlarının güzelleştirilebileceğini savunuyorum.

Dekorasyona olan bu ilgim, zamanla bir hobiye dönüştü ve keçeden yapma dekoratif eşyalar üretmeye başladım evimde. İlk başlarda sadece arkadaşlarıma ve yakın akrabalarıma hediye ediyorsam da, eşimin önerisi üzerine açtığım blog sayfamda yaptığım tanıtımlar sayesinde kısa sürede kendime müşteri de bulmaya başladım. Zamanla sosyal medyayı da kullanmayı öğrendikçe Instagram, Twitter ve Facebook gibi mecralarda da blog sayfamın tanıtımını yaparak kendime müşteri bulmaya başladım. Eskiden bir ev hanımıyken, adeta kendi işimin sahibi olmanın heyecanını yaşamaya başladım. İşte bu nedenle evimin boş bir odasını kendime bir çalışma odası olarak dekore etmeye karar verdim. Tıpkı kendi dünyam gibi rengarenk bir oda dekore ettim kendime. Buraya büyük bir çalışma masası aldım, çünkü keçe çalışmalarımı yaparken geniş bir alana ihtiyaç duyuyordum. Bilgisayarımı da bir başka alana yerleştirerek her daim müşterilerimle haberleşme imkanına sahip oldum. Ancak çalışırken el emeğimi kullandığım için ışık düzenlemesinin yeterli olması gerekiyordu. Bunun için de masada abajur, odanın genel aydınlatması için de avizeden yardım aldım.

Çalışma odam bu şekilde bitmişti aslında ama bir şeyler beni rahatsız ediyordu. Çünkü duvarlar bomboştu ve bu beni odanın boş olduğu hissini yaratıyordu. Bu nedenle hemen fazlaca sevdiğim Evidea.com'dan parçalı tablo siparişimi verdim. Kanvas tablo modellerim kısa sürede elime ulaştı ve böylece hayalimdeki çalışma odasının dekoratif güzelliğini de tamamlamış oldum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder